söndag 30 juli 2017

Finish 5 by fall uppdatering #1

För drygt 2 månader sedan startade jag ett project pan som heter Finish 5 by fall och det föll halvt i glömska här emellan att jag skulle göra uppdateringar till det. Här kommer första uppdateringen trots att jag hade tänkt avsluta projektet redan 5e augusti! Jag flyttar fram det till den 5e september istället!

Av 5 produkter har jag tagit slut på 1 (kommer i emptiesinlägg nästa vecka) och 1 har jag tappat bort så jag kan bara visa framstegen på 3 produkter idag. 

 Jag har använt pro longwear concealer från mac max 2 gånger så inte stora framsteg där...
CC krämen från L'occitane har jag dock använt en del så den tar nog strax slut. Ögonpennan från Rimmel har jag också använt några gånger men har ej behövt vässa den så därför syns det inte framsteg med den heller. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar