tisdag 22 november 2016

Kaffe, tandkräm och tarror

Goodiebagen från Galan 2016 bestod av en vit, elegant papperspåse med texten Galan tryckt utanpå. Jag tycker faktiskt att loggan och själva påsen var riktigt stilren och snygg! 
Som den sanna materialist jag är så tänker jag börja presentera det "tristare" (vilket alltså inte i sig är tråkigt utan bara mindre intressant än dom konkreta produkterna vi fick i handen) i goodiebagen nämligen rabattkupongerna:

  • 10% rabatt hos Rapunzel of sweden  
  • After work-bricka och öl till rabatterat pris på Wasa teater
  • Presentkort (30% rabatt) till Personlig almanacka + stickers (jag har nyss beställt en almanacka och använt upp nästan alla stickers man fick med så tackar och tar mer än gärna emot lite fler stickers!). 
  • 20% rabatt hos Najslifestyle
  • 20% rabatt hos Marin
  • 20% rabatt hos Voga styling
  • 15% rabatt på biljett till föreställningen Maskeradmordet (wasa teater) + valfri dryck
  • 50% rabatt på alla grafiska tjänster hos pr byrån E Lithen
  • 20% rabatt hos Minun\min 
  • 10e rabatt hos Kivikangas  (jag undrar vad det är för en firma, presenteras inte någonstans på kupongen...) 
 En hel del bra erbjudanden alltså!

 Ganska dålig bild eftersom vädergudarna snålar på dagsljuset. 

Till det konkreta i goodiebagen
  • Paulig presidentti kaffepaket 500g
  • Moroccanoil 10ml + sebastian penetraitt. schampooprov från salon peter och jina
  • Make Up Store  VIP kort som ger 20% rabatt på varje köp inom ett års tid! (OMG EXCITED)
  • Fräscht tuggis från Svensk Ungdom
  • Cambridge viktprogram powerbar choklad (saknas från bild, jag smakade på den och den var äcklig så finns inga bildbevis)
  • Colgate max white tandkräm 18ml
  • Dermosil living Soap on a roap tvål 

Vilket tyckte ni VAR eller VERKADE mest intressant i goodiebagen? 
Jag tyckte bäst om MUS, kaffepaketet och håroljan men det skall bli spännande att gå igenom rabattkupongerna och hemsidorna lite noggrannare för att se om man kan dra nytta av någonting där också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar